DAGEN I DAG: 4. AUGUST: OM EU-27 - HVEM ER DE EGENTLIG

 

EU-27 – HVEM ER DE EGENTLIG ? 

DAGENS POINTE:  Vort partner-land i EU, LITAUEN, er mere og mere i vanskeligheder med alle de flygtninge, som diktator Lukashenko i Belarus pådutter dem. Og støtten fra EU og fra andre medlemslande er heldigvis ved at komme op i fuld fart.  Måske også fra Danmark ?

Flere og flere spørger mig, om jeg ikke kan fortælle mere om EU og om hvert medlemsland. I kort og opdateret form. Så har man en bedre chance for at forstå, hvad der sker.  Det gør jeg naturligvis gerne.

Jeg starter i dag netop med LITAUEN.  Vedlagt. Og i den kommende tid vil jeg skrive om EU og om hvert medlemsland efter samme læst.

Så kan du følge med og slå op, når du har brug for det på min nye Google mappe:

EU-27 - OG HVERT MEDLEMSLAND

 

Ok? Jeg håber, du synes, det er nyttigt !

 

Mit fromme ønske:  HJÆLP MIG MED AT GIVE DETTE LINK TIL MANGE ANDRE !


EU-27


 

Comments

Popular posts from this blog

DEN 2. OKTOBER 1972: FESTDAG FOR DANSK TILSLUTNING TIL EF

DANSKTALENDE ROBERT HABECK - MULIG KOMMENDE TYSK FORBUNDSKANSLER

DET DANSKE SPROG KAN VÆRE MEGET DRILSK !